субота, 14 квітня 2012 р.

Котушка та її кріплення.

Зима - чудова пора для наведення гламуру, неспішних переробок, і решти апгрейда улюбленого спорядження. Однією з ночей займався кріпленням котушки! Ось невеликий фотозвіт, з коментарями від чого й чому ...
Перш за все, при отриманні любого нового девайсу, не варто себе стримувати. Розбираємо його на складові частини. Процедурі розкручування піддалася не одразу (через різьбовий герметик). Але трохи зусиль і підібраного інструменту і у нас на огляді всі складові:

Для того, щоб уникнути подряпин на ресивері, на котушку вирізав ось такі прокладки з тонкого ізолону і приклеїв їх.

Закріпив одну сторону котушки до ресивера ізолентою, попередньо мотнувши паперовий кружок, щоб ця ж ізолента, не контактувала з анодом. Бували випадки, коли після тривалого контакту ізоленти з ресивером виникала небажана реакція, можливо із-за хім. складу нанесеного клею на стрічку. З прозорої пластикової упаковки вирізав прокладки на які пізніше буду мотати нитку з проклейкою (уникаю прямого контакту клею з ресивером).

Намотав і проклеїв невелику ділянку (найбільш піддану навантаженню)

Наверх шар ізоляційної стрічки (при цьому, уклав ізоляційну стрічку трохи на рукоятку, для фіксації котушки). Потім ще раз нитку, промащеною водостійким клеєм, по ширині ніжки котушки ...

Наверх намотки наклав ще шар ізоляційної стрічки. Другу сторону мотав за такою ж схемою, тільки не в 2 шари нитки, а обмежився одним (навантаження менше). 



Ще один момент по гальму котушки. Справа в тому, що я на всіх котушках прибираю «холостий хід». Щоб вона не могла робити вільних обертів при сильнішій протяжці. Якщо в процесі охоти, після пострілу потрібно буде максимально послабити хід котушки, я можу гальмівну гайку викручувати повністю, при цьому я впевнений, що «бороди» не виникне. У цієї котушки, при відпущеному повністю гальмі, після протяжки були вільні прокрутити. Вирізав капронове колечко, приклеїв, і тепер, при послабленому  гальмі котушка не крутиться по інерції.


У підсумку маємо. . .
 
П.С. Підклеєна прокладка під гальмівну гайку виявилася затонка. На допомогу прийшла банківська пластикова карта. Зробив з неї за тим же принципом, тільки більш акуратним. Висічка + свердло.
Всім задоволення від користування своєю снарягою!

Немає коментарів:

Дописати коментар