вівторок, 17 квітня 2012 р.

Новий Карбон

Ми рідко звертаємо увагу на відбортівку готової ласти, але цей елемент вельми вагомий, який впливає і на жорсткість лопасті і на направлення гідро потоку. Раніше зустрічав варіанти, з відбортівкою розділеною: вздовж вусів калоші одна, плоска; далі ширша, яка виконує роль направляючої планки. Місце, де сходяться 2 відбортівки виявляється послабленим, і лопасть може відпрацювати не так як заклав виробник. Тому було вирішено спробувати нову відбортівку, яка дуже схожа на ту, що використовують на ластах від С4. Знайшли, і зробили собі таку. Тепер, весь процес детально і з фото…


Фото відбортівки

А так вона буде розміщатися на лопасті.
Перше що кинулось в очі при отриманні нових лопастей – кут в комлі. В порівнянні з старшими (софти мого Сенсея) кут значно більший, що видно на наступному фото.

Після оглядин приступаємо до справи. Спочатку зачищаємо дрібним наждачним папером краї лопасті до яких буде клеїтись гума. Ширину зачистки підбираємо таким чином, щоб зачищена полоса була ширша за відбортівку приблизно на 1 мм.

Для того, щоб легко прибрати залишки клею і залишити рівну кромку клеїмо ізоленту вздовж зачищених сторін.

Готуємо саму відбортівку. Першим ділом зачищаємо місця контакту з клеєм. Потім ущільнюємо технологічну канавку.

Я це зробив за допомогою двостороннього скотчу і пластикової стрічки (такою стрічкою закріпляють коробки на побутовій техніці).

Просто вирізав смужку скотчу по ширині канавки і вирізав такої ж ширини стрічку. Наклеїв і отримав таку конструкцію.
 
Далі наносимо клей. Ми використовували «Крокодил» клей для монтування автомобільного скла.

Після поступових рухів матимемо щось схоже на таке

Тепер фіксуємо за допомогою струбцин і металевих конструкцій. Попередньо, мій товариш вправно вигнув на тисках 2 металеві уголки,  під звуження (заокруглення) лопасті. Під час стягнення, контролюємо щоб відбортівка не піднялася і прилягала щільно з торців.


Ставимо на 3 години відносно вертикально, струбцинами догори.


Далі все по описаній схемі. Єдине що, можна зняти двосторонній скотч з пластиковою стрічкою і приклеїти їх до наступної відбортівки, щоб не заморочуватися з вирізанням нових.

Тепер, легкими рухами руки знімаємо ізоленту і готуємося до підгонки під вашу калошу.

Немає коментарів:

Дописати коментар